|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Kommer du att köpa KRS när det släpps i oktober 2007 | |||
Ja, jag kommer att köpa KRS | 55 | 76.39% | |
Nej, jag kommer inte att köpa KRS | 17 | 23.61% | |
Antal röster: 72. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2007-08-24, 09:58 | #16 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
Jag bokade Rail Simulator på CDON.com här om dagen.
Kul att vi blir rätt många som ska lira Rail Simulator. Då får vi hjälpas åt att fixa svenska landskap, fordon och andra objekt. En sak som jag undrar, och som jag anser är granska viktigt, är om simulatorn kommer att vara lika "stel" som MSTS, eller om tåget gungar i kurvor/växlar, och om det "niger" när man bromsar in osv? Det gör väldigt mycket på körkänslan. Som BVE, om någon här testat den simulatorn, har ju perfekt känsla. |
2007-08-24, 12:58 | #17 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
Citat:
2007-08-24, 15:12 | #18 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
Låter toppen. Det gör mycket tycker jag.
Om någon här har Flight simulator X, så är det samma sak där. Tidigare har allt varit "stelt", men nu gungar flygplanet till när man landar osv, och det känns mycket mer verklighetstroget. Längtar verkligen till 5 oktober Det var verkligen på tiden att det kom en ny tågsimulator. Nä, dags att återgå till jobbet. Åker ner till Norrköpings hamn om en timme o hämtar 600 meter containertåg, och sen är det Skärblacka som gäller. / Fredrik TGOJ Nr |
2007-09-06, 19:17 | #19 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
Jag kommer nog absolut att köpa KRS men inte direkt.
Avvaktar nog ett tag så alla svenska objektbyggare kan få fart först, sen blir det riktigt intressant! Är även helt uppe i ett annat spel just nu World in Conflict och känns som att det får räcka ett tag. Men sen blir det säkert ett köp!
2007-09-23, 19:12 | #20 |
Medlem
|
Min maskin ligger på minimigränsen, så jag hoppas det fungerar, har dock bara 64Mb GeForce 2, bör förbättras på den punkten, men det löser sig. Det gör det alltid.
2007-09-23, 21:10 | #21 |
Medlem
|
Hej
Jo jag kommer att köpa denna simulator ochså men får vänta ett tag (kanske tomten kan komma med den ) på grund av ett antal andra inköp (bla ett antal digitalboxar) så ekonomin är inte på topp just nu. MVH Kenneth