![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1081 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2007-11-13 klockan 05:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Jag tycker att den där märket "FIS" är coolt, men jag förstog inte varför den kom upp!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1083 | ||||
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]() Citat:
Citat:
![]() Citat:
Tack för förklarningen! Citat:
Cheers SV |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1084 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1085 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
jag kan inte installera version 1.2.1 på mitt trs 04, content-manager låser sig när det har extraherat några % o sen händer inget mer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1086 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#1088 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 |
Tidigare v10
|
![]()
jag har försökt med detta men dom verkar inte gå i gång när jag ska ladda ner , jag kan låta det vara i 20 min o det har fortfarande inte hänt något
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1090 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
I have fix my first problem, now the problem is just: 1. I can't chose a character to drive in cabmode, it's automatlic going to external view so i can't fix anybody to drive the train from the cab..
2. The plattforms is gone(don't now why).. Do you know how du fix this? And the stations plattforms that is gone as farest i know is: Västertorp å Hägerstensåsen.. Tillägg: Någon som har kuid numrena till t-bane stationerna? Senast redigerad av Sparkfot den 2007-11-14 klockan 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1091 |
Medlem
|
![]()
när jag lägger till mitt röst efter dingdkingding, då får jag error medelande i spelet när jag trycker på den svarta knappen...
vad ska jag göra eller gör jag något fel? Senast redigerad av Romet12 den 2007-11-14 klockan 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1092 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1093 | |
Tidigare v10
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 |
Medlem
|
![]()
Kan du skicka mig ljudet, där någon säger dörrarna stängs!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1095 |
Medlem
|
![]()
Ni har lyckats ganska så bra med hela stockholms tunnelbana, det är ju bara början iallafall, så lycka till i fortsättningen med den och naturligtvis med Trainz stolthet: C20 tunnelbanetåget som du David kommit oerhört långt med måste jag säga, du måste vara en naturbegåvning helt enkelt, är du kanske Ingengör på riktigt? Åtminstone kan man ju tro det, lycka till med dina fortsätta c20 upplagor. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |