|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2008-05-21, 19:56 | #1 |
Medlem
Reg.datum: May 2008
|
HjÄlp
I VILKEN MAPP SKA JAG LÄGGA IN BERLIN SUBWAY U2 ELLER STOCKHOLM SUBWAY obs: har content manager plus som inte funkar har försökt installera om spelet ändå funkar det inte....
|
|
2008-08-14, 11:17 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
Stockholm Subway???
2008-08-14, 15:03 | #3 |
STW-member
|
Snälla skriv inte Hjälp som rubrik. Var tydlig med rubriksättningen så kommer betydligt fler personer att läsa din tråd. Du kan också tala om vilken simulator du vill att den ska fungera i. Är det Trainz UTC eller TRS2004 eller TRS2006 eller Trainz Classic t ex? Vi är ju inga gissningskonstnärer här på forumet.
Om du behöver hjälp så sök på forumet först. Det är högst troligt att någon annan ställt samma fråga tidigare. Jag sökte själv och hittade efter 1.4 sekunder följande tråd: http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...ghlight=berlin Där finns allt du behöver veta om denna rutt och vad du behöver göra.