Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Allmänt > Allmänt om tågsimulatorer

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-10-08, 23:12   #31
Byggare Bob
Guest

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Remy
hmmmmmm da kan jeg glede meg til den 20.10 da får jeg nok penger til å kjøpe spillet
når jeg leste på forumet så lurer jeg på hvor kan man downloade path som retter på ting når en path en gang kommer
Den version som köps som download från Aerosoft är version 1.10 och inkluderar den första patchen, men den innehåller vissa buggar den med, tyvärr (bland annat "röda signaler vid Hoboken" och "acess violation error" samt felaktiga tidtabeller) men utvecklarna jobbar i skrivande stund på en helt ny patch (version 1.2?).

Kom bara ihåg att läsa trådarna på TML-forumet, där står massa nyttigt om spelet: http://forum.tml-studios.com/forum/index.php
  Svara med citat
Gammal 2008-10-19, 15:42   #32
Viktor
Medlem

Reg.datum: Jul 2006
Standard

Igår när jag testade detta spel så laggade de as mkt. Jag hade ställt in installationen på low å sen varje gång jag klickar på t. ex. options så minimeras fönstret och för att gå tbx måste man trycka start sen klicka upp de på nytt. Detta går oftast fast inte när man klickat drive för då blir de svart å om man klickar så blir de vitt å de svara inte. Men en gång fick jag igång de, de laggade lite men de va ändå helt OK. Finns det ngn lösning på detta problem? + att man måste ställa in kontrollerna varje gång man starta spelet & skapa ny profil...

Min data är en Asus med Inter core 2 duo 1.5GHZ å 1gm ram Vista premium. Eller finns det liknande tunnelbanespel?

Senast redigerad av Viktor den 2008-10-19 klockan 15:43.
Viktor besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2008-10-19, 19:32   #33
mikael512
Hedersmedlem

Reg.datum: Sep 2002
Standard

>man måste ställa in kontrollerna varje gång man starta spelet & skapa ny profil

Detta är enkelt fixat. Högerklicka på genvägen och välj 'Kör som administratör' eller ändra egenskaper för genvägen så att det alltid blir 'Kör som administratör'.

I övrigt kan jag bara tipsa om senaste drivrutiner för grafikkortet och framför allt augusti-versionen av DirectX om du inte redan har den.

/ Mikael
mikael512 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2008-10-23, 19:42   #34
Remy
Medlem

Reg.datum: Apr 2007
Skicka ett meddelande via MSN till Remy
Standard

jeg har nå fått WoS etter at jeg betilte den på Fredag så nå har jeg et spørsmål hvordan får jeg kjørt prøvde å lese i håndboka men den skjønte jeg ingen ting av den er også veldig treg når jeg tryker på option så klikker spille samt det kommer en haug med feil meldinger om DirektX eller hva den nå den hetter den har jeg innstalert men det forstår ikke spillet
Remy besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:41.