|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2008-11-03, 11:23 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
Consists till VHJ
Hej!
Jag undrar om det finns någon gammal forummare som har varit med länge och kommer ihåg VHJ-Rutten som fanns för länge sedan. Jag saknar consist-filerna till aktiviteterna som följde med rutten. Vill någon vara trevlig och skicka dom till mig. MVH hansson.christer@telia.com |
|
2008-11-03, 19:51 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
Hej smajlet
Här får du och andra VHJ Consist Mvh. Traingoal |
2008-11-03, 20:13 | #3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Hej! En fråga, som väl inte riktigt hör till ämmnet, men ändå: Var kan man få tag på VHJ???
2008-11-03, 23:10 | #4 | |
Guest
|
Citat:
Orsaken till att VHJ lades ner berodde på att rutten var viserligen mycket välgjord, men hade en väldigt krånglig installationsprocedur (det skulle flyttas och kopieras mappar och enstaka filer hit och dit, och ingen fick väl egentligen rutten att fungera till 100 %) samt att det förekom för mycket "broken coupler"-problem, samt lite lustig signal och hastighhetssättning. mer hittar du om VHJ här: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=9662 Men när allt fungerade så var den riktigt rolig att köra... Senast redigerad av Byggare Bob den 2008-11-03 klockan 23:11. |
|