|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2009-03-13, 15:42 | #1 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
Frågor ang. Rail Driver
Hej!
Jag har några frågor ang. Rail Driver. 1. Kopplar man in den via USB- kabel eller är det någon annan kabel? 2. Kommer det särskilda ljud från Rail Drivern? 3. Kan man programmera varje knapp på Rail Drivern? (Även spakarna?) Det var mina frågor. Jag är väldigt tacksam för svar. |
|
2009-03-13, 17:32 | #2 | |
STW-member
|
Citat:
1. Ja. Något av alternativen måste det ju vara, men USB är det. 2. Ja, om man kopplar högtalare till. 3. Det finns 28 knappar man kan programmera. (inte spakarna). Resten framgår av manualen. Länk till manualen? Ok. http://www.raildriver.com/assets/doc.../rd.manual.pdf
Janne Admin Svenska 3D-Tåg - Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen. Senast redigerad av Janne den 2009-03-13 klockan 17:34. |
|
2009-03-13, 17:35 | #3 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
|
|