![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
Helt plötsligt när jag kör tåg i Driver stängs spelet ner och detta kommer upp!!!?
Plus att min bakgrundsbild försvinner hela tiden då oxå! ![]() Någon som har en aning om vad felet är??
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Skärmdump? Hur stor är bildskärmskort? Jag bara gissar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
Har ingen aning om hur stort mitt bildskärmskort är.
Jag hinner köra ca 10 min sen så lägger den ner! ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Är det samma sak med andra spel? Kolla i så fall fläktarna i datorn, särskilt den på grafikkortet så att de verkligen snurrar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Det verkar som att många har problem med att dll-filer saknas eller är trasiga i Trainz.
I ditt fall verkar det som att du har en trasig KERNELSTANDARD_7C, eller så fattas den. Pröva att lägg in den filen jag länkar till under C:\Program files\Auran\TRS2006\bin\ Finns den redan där, bör du ersätta med den nya. Länk: http://www.dlldll.com/getdll/13160.html Ang. vilket- och information om ditt bildskärmskort kan du få i Enhetshanteraren. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag känner till att datorn säckar ihop eftersom du skrev att skrivbordbilden slocknar.
Det kan vara mycket damm i processor så att kylningen inte är tillräckligt. Dra ut alla sladdar från datorn och skruva av plåten och kolla om det finns damm där. Om ja så blås bort dammet i hela datorn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Finns en jättefin fil som heter JetLog.txt (finns i trainzmappen)
kolla i den, där står allt möjligt skit.. tex varför spelet krashade