|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-01-08, 09:52 | #1 |
Medlem
|
Problem igen... [TSUnpack fix]
Hej!
I ett par dar nu, har jag laddat ner lite olika aktiviteter här från forumet. Senast var det bönans aktivitet till Thn som krånglade. När jag flyttar *.apk filen till Trollhattan_light\ACTIVITIES och kör filen så säger den "This package requires a route called Goteborg - Trollhattan - Oslo_light, UID Trollhattan light." Jag har också testat att lägga den i ruttens huvudmapp, men ingenting fungerar Vet någon vad det är för fel?
2010-01-08, 10:16 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Man behöver inte flytta filen nånstans, bara dubbelklicka på den på skrivbordet. Har du kört TSUnpack fix? Det hjälpte mej!
Finns ett annat sätt också om det krånglar och då måste man flytta filen. Flytta filen till Mircosoft Games/Train Simulator/UTILS. Släpp filen över tsunpack ikonen, det brukar alltid funka!!!!
2010-01-08, 10:21 | #3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Jag har min TSunpack i Utils-mappen hela tiden på plats och har alltid funkat bra. Varför flytta dem till, förstår jag inte.
|
2010-01-08, 10:29 | #4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Ja den ska vara där. Det handlar om att flytta apk-filen (aktivitetens fil). Jag hadde samma problem förut som Wasso (kunde inte packa upp aktiviteter) och då gjode jag som jag skrev i förra inlägget och aktiviteterna packades upp!
2010-01-08, 11:05 | #5 | |
Medlem
|
Citat:
2010-01-08, 15:44 | #6 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
Jag är ganska säker på att du har laddat ner någon aktivitet till den gamla Thn-rutten. Då får man något felmeddelande i den stilen. Jag vet att det var någon annan på forumet som också hade det problemet. Aktiviteter gjorda till Thn Light fungerar inte till gamla Thn-rutten och tvärt om. Tyvärr!
|
2010-01-08, 18:01 | #7 |
Hedersmedlem
|
Vad står det för meddelande?
|
2010-01-08, 18:21 | #8 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Men om det är en av mina aktiviteter måste den vara till Thn Light. Har aldrig skapat aktivitet till gamla versionen. Var inte ens med i denna hobby på den tiden den rutten fanns...
2010-01-08, 20:10 | #9 |
Medlem
|
Oj, jag menade självklart Thn Light
2010-01-08, 20:49 | #10 | |
Hedersmedlem
|
Citat:
Prova med att dubbelklicka iconet TsUnpack, så kanske den aktiverar sig själv. |
|