![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#121 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Synd att den kostar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
T.ex Paddington, York, Oxford, Reading, Didcot Parkway, Darlington, Brighton, Gatwick Airport Och typ 30 till ![]() Back to topic så har jag kommit en bit på staden. Tycker denna ser lite bättre ut än Ömål.. Vad tycker ni? Denna ligger ca 3min från Riggby (i 100km/h) ![]()
![]() |
![]() |
#123 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Två bilder till
![]() ![]() ![]()
![]() |
#124 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ser bra ut, men skippa järnvägsövergången. Om den ska vara för människor, så kanske det går att be NewS snällt om perrongbommar...
![]() |
#125 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
1. de är inte statiska objekt (utan de fälls ner när tåg kommer och det krånglar för mig) 2. de är för långa. Har bett News om så mycket senaste tiden, så han borde få vila lite nu ![]()
![]() |
![]() |
#126 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Sant, han borde få vila lite. Han har gjort väldigt mycket till RS/RW! Men en ommålning av dom går ju alltid att göra...
![]() |
![]() |
#127 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]() Citat:
Inne på en station bör det vara rätt så nära bommarna. /æ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
Micke, your PM-box is full.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Oops .. Now it's empty
![]()
![]() |
#131 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Har jag förstått rätt nu? Om man har köpt sitt RW från Steam så ingår "foliage package 01", men om man har köpt det i fysisk butik så ingår inte detta. Tacksam för svar! ![]()
![]() |
![]() |
#132 |
Hedersmedlem
|
![]()
Det pratas både om Railsimulator (RS) och Railworks (RW) i tråden. Rutten började byggas i RS och släpptes som version 1. Nu bygger Micke L version 2, fortsättningen av Bergslagsbanan, i RW och i RW så ingår växterna (foliage package 01). Det gjorde dom inte i RS, utan man kunde köpa dom som ett add-on!
Så har du RS, så fungerar säkert rutten, men den kommer inte se så grönskande ut som på bilderna (ja, om du inte köper växtpaketet då!). Men har du RW, så har du allt som behövs...där ingår växterna!
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2010-01-17 klockan 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ser bra jättebra ut, men nu måste jag bara få fråga, vad hittade du den där plattformsänden? Jag har letat, men inte hittat något. Följer den verkligen med News plattformspaket?
Tacksam för svar... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#135 | |