![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Har lekt lite med Photoshop CS5 och fått fram ett schysst redigering på min Ger dig vingar bild. Kommentera gärna
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Wow, rätt så häftigt tycker jag. Hur gjorde du detta? Kan man göra sådant i CS3 också eller? Är det svårt att göra sådan grafik?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
UJ! Den kan du nog sälja dyrt!
Fasen vad alla börjar skaffa CS5 helt plötsligt! ![]() Får väl inte vara dålig och skaffa mig en Apple iMac - 2,8GHz QC 8GB 2TB DVD±RW 27" att ha CS5 på då! ![]()
![]() |
#4 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Kanske borde kontakta Red Bull om dom vill ha den ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Fint shoppat där. Dock ser jag hellre att en original passat bättre.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Häftig bild det där!
Men sen kan man undra sig vad det finns för uppiggande ämnen i en Red Bull sugarfree, bara tanken på en sån produkt är lika korkad som Diet Water ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tackar!
Det finns ju fortfarande koffein, taurin osv osv i sugarfree ![]()
![]() |
#8 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Den hjälper på några, men den är mer till nytta som smakrik än energigivande.
![]() |
![]() |
#11 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag dricker vanlig Red Bull när jag är trött. Hade jag viljat dricka något gott så hade jag valt Coca Cola eller dylikt istället. Red Bull är ärligt talat inte särskilt gott (om den inte är rejält kall och man är väldigt törstig).
![]() |
#12 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag tycker att redbull är både gott och uppiggande. Och jag valde en sugarfree för att den har finare färger.