![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
jag undrar om man måste fråga alla som har gjort något "content" som man har andvänt i en bana som man ska ladda upp?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Om du vill ladda upp alla content med banan så måste du fråga. Om du bara lägger upp banan och länkar/talar om var man kan hitta alla saker så behöver du inte fråga.
Finns dock undantag då det står i licensen att man får sprida dem utan att fråga, men det är väldigt ovanligt, så det enklast är att bara göra en lista över var man kan hitta saker.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!!
Men om man skapar en bana med content som jag har laddat ner från DLS så är det väl fritt fram att sprida den banan? Jag menar, sakerna finns ju ändå fritt fram för alla på DLS. Det är väl först om man har gjort något (målat om och så vidare) som man måste ha tillstånd, eller....? Hälsningar
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
okej tack så jättemycket
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
En annan aspekt på detta. Det är vi som är registrerade hos Auran som betalar för det, och jag tycker inte man ska sprida det till alla som kör med olagliga piratkopior.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Okay. Då vet jag det.