![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Har fått ett litet problem när jag ska sätta ihop banor (merge route.) Det har fungerat förr men nu så fungera det inte att sätta ihop dom bandelarna jag vill ha. På bilden visas vad som händer efter att jag har godkänt var de ska placeras.
Det enda jag kan tänka mig är att banorna är för stora. Någon annan som har andra synpunkter eller hur man ska gå till väga? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Funkar det med två andra, mindre banor? Funkar det att mergea med en annan bana (av samma storlek)?
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ja, det är nog bara att du delar upp den ena banan i smådelar och sätter ihop dem en åt gången. Det är tyvärr så jag har blivit tvungen att göra med mina banor.
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ta backup. Öppna den bana du ska dela. Ta bort till exempel hälften av alla baseboards. Spara sedan banan med ett nytt namn. Sedan öppnar du orginalbanan igen och tar bort andra hälften, och sparar med ett ytterligare annat namn. Sedan sätter du ihop först den ena halvan, och sedan den andra med den rutt du vill sätta ihop dem med.
![]()
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |