![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Hej fick just hem Trainz Simulator 2010 jag försöker installera och kommer till fönstret där man skall skriva in serialkoden men den finns inte med i förpackningen. Den brukar ju stå längst ner på sista sidan på manualen, men icke då. Hur gör jag nu? Är det någon som har varit med om detta?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Ingen av spelen säljs med koder, dom glömmde bort att sätta dit koderna, gå tillbaka till affären så skall dom hjälpa dig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Inte riktigt glömde bort. Jag har TS2010 installerat och några andra här på forumet också.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Tråkigt det är inte så mycket man kan göra tyvär gå till backa till afären eller maila Auran det är allt jag kan hjälpa dig med. Hoppas det löser sig.
MVH Rasmus (Tåg Galningen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
I övrigt fungerar SP3 (TB 43434) som en dröm hos mig, har inte haft några som helst problem sen jag installerade den!
![]() |
![]() |
#6 | |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Ta först kontakt med den svenska adress som bör finnas i din box
Kenny Senast redigerad av Rc1166 den 2010-09-24 klockan 23:18. Anledning: spell |
|
![]() |
![]() |