![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#601 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Det var inte mycket sova den här veckan. Jag är TRÖTT!!!
![]() |
#602 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Man blir ju bara ledsen... Trainz vägrar starta
![]()
![]() |
#604 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#605 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#606 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2007
|
![]()
Grannen har festat och spelat dunka dunka varje kväll i snart en vecka. Värden är blind.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jävla railworks ska ständigt krascha när man bygger....
![]() |
#608 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
I lördags råkade jag ut för en mycket ansträngande resa. Skulle till Örebro och hälsa på mina systrar som fyller 20 år. på Siljansbanan pågick något form av banarbete, och alla tåg (utom ett IC-tåg till Stockholm) var intställda. Buss till Borlänge alltså. Den som gjorde busstidtabellen kan inte ha varit särskilt framstående. 2 timmar 5 minuter till Borlänge, det är rejält... Vi fick stå minst en kvart på varenda station!
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#609 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
# 608
Du fick i varje fall mycket bussbyte för pengarna!
![]() |
#610 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ha ha, jaa...
![]()
![]() |
#611 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Var ute på ännu en liten fotorunda idag. När jag var på väg till en Roslagsbanestation så ser jag tåget rulla in. Jag springer i full fart, och tågvärden står utanför ett dörrpar och tittar på mig väntandes där jag kommer i full fart. Sedan tittar hon längs med tåget åt båda håll, sedan mot mig en gång till där jag kommer springande, och när jag har 3-4m kvar till dörren så vänder hon sig, kliver upp i tåget och stänger igen dörrarna. Trots att jag kom emellan med händerna så glider dörrarna igen. Jag börjar banka på knapparna men inget hjälper och tågvärden går in i tåget och börjar visitera folk. En äldre dam rycker i tågvärden och pekar mot mig, men tågvärden bryr sig inte utan tittar bara åt ett annat håll. Efter att jag stått utanför tåget i en halv minut (väldigt lång tid) så börjar tåget till slut som sakteligen rulla och jag tvingas stå ute i ruskvädret och vänta en halvtimme på nästa tåg, vilket sabbade resten av dagens fotoplaner då det blev för mörkt. Ibland blir man bra arg...
![]()
![]() |
![]() |
#612 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Så då kommer man hem från en bra resa till Åland, så direkt när man kommer hem till datorn så strular en trainzgrej, som bara inte går att fixa till vilket pris som helst!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#614 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Aerosoft är riktigt klantars*l som strulade till det med mitt köp av ett spel idag. För det första fick jag betala för två spel, och för det andra funkade det inte att starta.
-.-
![]() |
#615 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Börjar bli less på att det inte finns något varmvatten i huset vissa dagar. Inte alls okej när man går upp på morgonen för att ta en dusch innan skola/jobb. Ingen information har vi fått heller varför det är så.