![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Det finns ju en uppsättning med iconer som talar om statusen på innehållet i CM, gula och röda pusselbitar plus utropstecken i samma färger. Min fråga är, kan jag använda de med gult utropstecken utan problem.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Jag har så där 400 gula varningar och drygt 100 otäcka röda varningar. Men allt fungerar.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Rött innebär problem, gult är oftast OK. Gult beror oftast på att det är .pm-mesher, shadow saknas eller att texturerna är .texture. Nog alltid körbart i "Compatibilty Mode" men inte alltid i "Native Mode".
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Tack Nils och Lan.Det var väl det jag ville veta på ett ungefär. Det blir ju en uppsjö av dessa symboler och det jag tänkte på var att jag bygger på Bengans kartor och vill göra dem så problemfria som möjligt i händelse av att jag lägger upp någon för nedladdning.