![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]() Citat:
![]() EDIT: GBSF hann före.
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Betatestresultat:
+: #Snygg utsida! #Större (och mer utzoomad bild över hytten) hytt #4 växlar i stället för 3 -: #Kantiga hörn på utsidan #Dåliga bromsar #Sämre acceleration |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men Nya bromsar och en bättre motor kommer! Vill du ha högre topp-hastighet med? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Nu kommer jag med en (liten) rapport till:
#Jag saknar dörrstängningspipet. Jag har märkt att Y6 har ett sådant ljud när man stänger dörrarna. Då är det ju bara att kopiera Y6 dörrstängningsljud in till C8/9. Säg till om du inte förstår. Ett väldigt bra tåg i det hela, jag kan inte se några fler "brister" ![]()
![]() |
#21 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nej, men om någon kan skaffa dörr-pipet från Cx så lägger jag mer än gärna in det. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
En lite rolig grej såhär mitt i allt det seriösa;
http://www.youtube.com/watch?v=X2ypZ...eature=related Inte bara en grym låt av Thåström, men hytten i tåget är densamma som min C6:a. ![]() Senast redigerad av GBSF den 2011-06-18 klockan 13:56. Anledning: Stavfel, vad annars? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
Har gjort precis som i verkligheten och konverterat några tunnelvagnar till bruk på Saltsjöbanan. ; )
Ni BETA-testare får såklart testa dem om ni vill. Kan lägga ut bilder om intresse finns. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det mesta är i princip som C6. Men kolla överlag, allt är baserat på C6. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
|
![]()
Hur mycket tåget kränger och svajar är bestämt av rutten till viss del. Testade C6 och C11 på en finsk rutt där svajning var inbyggt, och Gud, tågen svaja precis så mycket man änskar dem att göra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
|
![]()
Idag har jag testat C11, inget jag kan anmärka förutom att boggien kanske ska uppdateras (på C6 också)... Men ett mycket fint tåg, jag är glad att jag är betatestare!
![]()
![]() |
#30 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |