![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]() Citat:
Jag har också haft det där problemet men tyvärr glömt bort fixen. Kanske var det något i stil med att byta lösenord, eller trigga misslyckade inloggningar någonstans. Det officiella tipset som auran verkar gå ut med på sitt forum är att göra en extended db repair? Just nu känns inte min content manager fid mina förstaklassbiljetter efter att jag lyckades fylla disken och rebuild hjälpte inte, men det blir ny dator i nästa vecka så det får vara tills dess.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
[quote=bear;243209]Gräv runt lite på Aurans forum. Det där är någon bugg i content manager. Testa att logga in på DLS sidorna (de svarta för 2004) Antagligen visar de att du har en firstclass ticket.
Jag har också haft det där problemet men tyvärr glömt bort fixen. Kanske var det något i stil med att byta lösenord, eller trigga misslyckade inloggningar någonstans. Det officiella tipset som auran verkar gå ut med på sitt forum är att göra en extended db repair? quote] 363 dagar kvar och fortfarande har inte FCT hoppat igång. Har loggat in och ut, ett flertal gånger, samt byt lösenord och precis blivit klar med extended db repair och fortfarande sker nedladdningen med en snigels fart. ![]() Nedräkningen sker både på DLS-sidan (de svarta för 2004) och i cmp, när man tittar under settings.
![]() |
#18 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jipppiiiiiiiiiieeeeee!!!
Nu sparkade hon loss, in på dag 4. Nästan så att man är sugen, att kräva 4 dagars förlängning av FST.
![]() |
#19 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
jag köpte ett sk. "Lifetime FCT" för ett tag sen och det fungerar varje gång utan problem??? Det löper ut 2036?, då fyller jag 91 bast om jag lever, vilket jag inte förmodas göra eftersom det är ett "Lifetime FCT" och N3v finns kvar??? Undrar om "Lifetime FCT" är mer prioriterat än "One Year FCT" och ännu mer än "3 month FCT". Man vet ju aldrig med f.d. Auran. Om N3V kursar om 3 månader har jag gjort en dålig affär. Men vad är väl ett par hundra spänn i dagens läge - "4 bugg och en CocaCola" ungefär.
![]() |