![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Hej
Inser nu att jag alldrig lyckades ladda upp den nya versionen av Z43 lokomotorn innan jag försvann för att tillbringa våren och sommaren ute i verklighten. Stort tack till Ekan och Bengan för hjälpen med texturerna. Av någon anledning lyckas jag inte ladda upp CDP filen fast den bara är drygt 6 MB. Ni får hämta ifrån droppbox istället tills det lyckas med att ladda upp den här: http://dl.dropbox.com/u/14561756/z43.cdp Den kommer inte upp till DLS just nu efterssom STL koppel och script inte finns där och jag är beroende av dem.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
tjenare jag saknar <kuid:78090:51300> till dessa ...någon som har dem eller en länk?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]() |