![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Jag undrar på en sak. Att man kan ha några gamla disellok från Nohab t ex (T41, T42, T43, T44, T46 och Tb lok. men några lok har vi på spellet. Men kan någon väll göra en T41eller T42. Gp3119
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]() Citat:
T43 finns det MASSOR utav så kolla bara igenom sidorna i downloads delen så kommer du att hitta hen hel del! Det samma gäller T44, kolla igenom downloads delen så kommer du at hitta en hel del olika varienter. Jag kan dock råda dig till att leta efter marcus T44a, den är av högsta klass och mycket realistisk! Jag har för mig att jag har sett en T42a på någon hemsida men jag kan inte sätta fingret på vad den heter.. Men en google sökningen kan nog hjälpa dig med det problemet.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...light=v%E4drat
V3 vädrat.. Ekankal står som signatur.. men vet att det är ett kooperativ som är inblandat..
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Men det som jag menar är att. Att man kan ha mera disellok i tågen som t41 eller t42.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Varför inte bygga loken själv om du hemskt gärna vill ha de? ![]()
![]() |