|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2011-11-27, 01:14 | #1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Hide Wire
Hej!
Jag har problem med min ruttbygge p.g.a. Hide Wire inte fungerar hos Win 7. Dess kompatibitet klarar inte Win 7 och dessvärre hittar jag inte Hide Wires uppdatering. Vet inte hur jag ska göra´t. Ref-filen ändras till filänden .noedit när trådarna inte ska synas. När jag vill bygga så ska filen ändras tillbaka till .ref och det gör inte alls. Så .noedit kvarstår. Hoppas att ni vet och svarar. |
|
2011-11-27, 01:44 | #2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Det går ju bra att byta ut .noedit mot .ref manuellt.
2011-11-27, 11:24 | #3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Ja, jag har t.o.m. både .ref och .noedit i mappen. Men hur går det för andra filer då? Påverkas de?
|
2011-11-27, 11:52 | #4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Jag vet inte riktigt, har aldrig använt Hidewire. Hoppas någon med mer erfarenhet än mig kan hjälpa till!
2011-11-28, 01:51 | #5 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
Citat:
Jeg kjører med Win 7 og har ikke problemer med Hide Wire og endring tilbake til .ref. Har du satt det lille programmet Hide Wire til kompatibilitet med XP?
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|