![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Jag undrar vad ni fick i julklapp i år. Kan vara kul att veta.
![]() Jag fick: * Lite pengar * Nätverkshårddisk * En dvd-film * Marsipangris (mhmm... ![]() * På spåret-spelet (bok) * Usb-minne m.m. Så, vad fick ni? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag fick:
En rakapparat (undrar varför, jag har inte direkt behov av det...) En 50-lapp från en oändligt generös släkting En t-shirt En massa saker man ska använda i badrummet (sånt kan jag inget om...) Och två tv-serier på DVD, Stargate SG-1 säsong 8 och Stargate Atlantis säsong 1. ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Jag fick:
- 2st 24-tum BenQ monitorer (Nu har jag 3 st!) - En bok som heter ÖSLJ och dess föregångare - En bok som heter Skogen tar tåg. - En hel del kläder - Pengar - 2st headsets. Ett till min dator och ett till min telefon. (Jag känner mig något bortskämd. Brukar inte få så här mycket saker.)
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
- SSD hårddisk på 128gb (ska installeras ikväll)
- RAM minne 4gb - Minikyl (till sena datorkvällar hehe ![]() - Parfym / Deo - Peng från mormor - One Piece - Neo Cube (massa små magnetiska kulor) Mycket nöjd, ska bli intressant att se hur datorn presterar med ny ssd-disk och extra RAM ![]()
![]() |
#5 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Massa bra-o-ha grejer in för att jag antagligen ska flytta till hösten.
12 gig ram av vengance typ. Skyrim kokbok. Påslakansätt. handdukar. Och lite pengar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Jag fick filmerna holmenkollenbanen, en iphone, boken biljetten tack och lite andra prylar.
![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
jag fick:
Aladdin chokladpraliner pengar (ska få det imorgon och vi får se hur mycket jag får)
![]() |
#8 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
//Simon, som precis har spöat sin familj i TP-spelet som Mamma och Pappa fick av min ena syster. ![]()
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2011-12-24 klockan 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Microvågsugn (önskat mig)
Sängöverkast Stort blockljus med tillhörande fint fat Lite smågrejor till min modelltågshobby. En summa pengar |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
fick en trendig pälsmössa.. och som musikintresserad.. fick jag även senaste nummret av den engelska musiktidningen "MOJO".. de har Rolling Stones-tema i detta nummer.. plus att barna gett mig diverse matnyttigt...
MVH /Stina-Märklinist & fåtöljrallare! Senast redigerad av stina den 2011-12-25 klockan 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
-Simpsons, säsongerna 14 och 20.
-Kurt Olssons television och sommartelevision. -Eldrivet multiverktyg. -Presentkort på 1000 riksdaler till Haninge centrum. -Bok, Med Nynäsbanan till Gotland. -Ljudbok, Harry Potter och halvblodsprinsen. -Ratt för att kunna spela rallyspel på datorn. -Den angenäma känslan när föräldrarna öppnar sina julklappar från mig och säger "Men du skulle inte ha...". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Järnvägsminnen 21 (vet ej om det var för att omslagsbilden var från Södertälje eller ej), och en till bok.
En DVD-film En stor ask chokladpralienr (600g, suuuperstor förpacking, ej uppäten, mår illa). Å såklart, massa julmat och få umgås med min systers småbarn ![]() Hade inte önskat mig så mycket direkt, klarar mig med det jag har.
![]() |
#14 |
Tidigare ssg
|
![]()
Fick inget alls. Kört så inom familjen de senaste åren
![]() Fick däremot en hel del räkningar från Preem, SEB, Trygg-Hansa m.fl räknas det? ![]() Men har ändå unnat mig några egeninköpta klappar. En Certina kronograf, Sony Alfa Nex-5, En snygg Dieseltröja mm. Märken is the shit. Ska vi prata om alla "klappar" jag unnat mig under året så får det inte plats här...
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jag fick skeppslanternor, en babord o en styrbord som hänger respektive sida av farstun för att lysa upp natten lite.
![]() Sen var det lite godis och div sjortor.