![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
hej! jag tänkte om ni som är admin/moderator här på forumet kan inte ni kan fixa klockan så att den går rätt är ni snälla? och även det här också: "© Svenska 3D-Tåg 2001-2009" det ska stå: "2001-2012" och sen det där "Flest uppkopplade användare samtidigt var 391, 2011-11-30 klockan 10:23 stämmer inte heller så fixa det är ni snäll. gott nytt år!
Mvh, fargus Gillar Taurus loket ![]() Ett stor Michael Jackson fan Senast redigerad av fargus den 2011-12-31 klockan 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Varför kan inte klockan stämma? Din kan ju lika gärna gå fel?
Och hur vet du att det inte var 391 som var inlogagde 2011-11-30 klockan 10:23? ------------------------------------ Gott nytt år! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
antagligen är det ju 2012 så det är ju skottår nu!
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
![]() Att klockan går fel bryr jag mig inte längre om, då jag är van med det. Kommer kännas fel om den går rätt! ![]()
![]() |