![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Hej!
Idag installerade jag Flight Simulator 2004. Allt fungerar bra förutom att när jag vill välja ett flygplan då ser jag bara en svart låda och inget annat d.v.s. jag ser inte flygplanet i boxen. Vad kan det bero på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Har du provat att vänta ett tag? Ibland kan det dröja en liten stund innan bilden dyker upp.
Vad gör du/gör du inte? Är det bara när du startar som det ser ut så? Ser det ut så även efter att du valt ett annat flygplan?
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Men vad händer om du startar flygningen?
![]() Jag har fått detta problem ibland när jag växlar mellan fullskärm och fönster, testa att ändra skärmupplösning och se om det hjälper? ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
När jag startar flygningen då ser allt bra ut. Då kan jag både se flygplanet och världen. Har även provat ändra skärmupplösningen utan resultat, just nu har jag den på max.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Prova att växla mellan fullskärm och fönsterläge. Har haft samma problem jag också, och då har det hjälpt att växla till fullskärmsläge och tillbaka
![]()
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
I så fall hade jag nog faktiskt låtit det vara. Preview-boxen använder man ju sällan ändå ![]() Den lilla preview-boxen som finns under "Select aircraft", funkar den i fullskärmsläge?
![]() |