![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#781 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
VBSR 5 ser veldig bra ut. Gleder meg til jeg får koblet meg på et stabilt nok nett til å laste det ned. Blir bra!
Takk for alt arbeide dere har lagt ned i denne ruten Jkriste og Bønan. Veldig veldig bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#782 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#783 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
ja den linken til tog oversikten den likte eg så eg la den til i favoritter, nett kjørt fra klepp
eg for mimnner når eg ser dette her, det ligner veldig mye, eg gikk jo på skole på klepp for mange år sia men eg for en tåre i øyne når eg ser dette dere har laget en veldig tøff togrute som eg er blitt veldig glad i å kjøre nedenfor kjem et bilde av der eg står no Bifogad fil 55685 igjen en mega takk til jan k å bønan å alle de som har vært med på å lage norges kuleste togrute til msts Senast redigerad av truls79 den 2012-09-11 klockan 15:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#784 |
Medlem
|
![]()
eg for bare lagt inn et bilde av gangen, jaja eg ska prøve å legge inn en video fra youtube her, holder på å laste den opp først der
|
![]() |
![]() |
![]() |
#785 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Jeg får mye flickering fra Stavanger til Kristiansand område. Skal det være slik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#786 |
Medlem
|
![]()
da er det innkjøring mot sandnes st
http://youtu.be/ZjEDb7F1zvA tror det er sånn man legger en video inn her |
![]() |
![]() |
![]() |
#787 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#788 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Sondre, jag känner till problemen men har inte lyckats åtgärda dem. De orsakas av så kallade transfers som överlappar varandra.
![]()
![]() |
#789 |
Medlem
|
![]()
Dette var gode nyheter! Gratulerer til dere begge
![]()
![]() |
#790 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#791 |
Medlem
|
![]()
ja da tar eg natt før eg kjører videre mot oslo i morgen
natti natt folkens ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#792 |
Medlem
|
![]()
ka mener du her er ruten helt fin, bare en del hakking underveis, stopper litt før det går igjen, eg lurter på om det kan være pcen som jobber, er jo en fet rute med mange detaljer, kankje det ssom gjør at det hakker. eg måtte avinstallere 3 togruter for at vbsr5 sku virke. de funker igjenn no for eg sletta fs04
|
![]() |
![]() |
![]() |
#793 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jeg oppfattet det slik at det var skjermen som flimret . Problemet jeg beskriver kom etter at jeg reinnstallerte msts . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#794 |
Medlem
|
![]()
ja det problemet har eg, men eg tipper det er loading å mye opjeekter, det hakker allticd rett før det kommer opp en blå strek som viser en holdeplass, det gjør det på alle mine ruter
eg prøver meg med 2 bilder å håper det går eller så vet ikke eg hvorfor eg bare får lagt ut et her å en ny i neste tråd |
![]() |
![]() |
![]() |
#795 |
Medlem
|
![]()
yes no funka det fint, koser meg enno på vbsr5 selvom da hakker å er litt rart med trær å vann mitt i skinnegangen noen plasser, det drit eg i for eg syns ruten er veldig gøy å kjøre. en vakker rute dere har laget jan k å bønan, tusen tusen tusen takk til allle dere
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |