![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Medlem
|
![]()
Mycket snyggt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Medlem
|
![]()
gjorde några till som kommer släppas samtidigt som de andra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Medlem
|
![]()
nu är volkvagnarna släppta i download tråden "lite blandat"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Medlem
|
![]()
har försökt luska lite i vem som är upphovsman till z65 loken för släpp av de här och några fler målade lok... dock inte haft så stor tur ännu......någon som kan hjälpa mig eller om upphovsmannen ser det här och bara kan ge ett litet godkännande eller inte så kan jag lägga upp dem så snart som möjligt :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#51 |
Medlem
|
![]()
okej skrev till honom men inte fått svar ännu men får hoppas det kommer när han e inne nästa gång...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Medlem
|
![]()
Någon som vet hur man får kontakt med Fredrik för att kunna släppa loken? Har skickat meddelande till honom utan svar på över en vecka ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Medlem
|
![]()
Okej då jag inte kan frambringa något svar angående Z65/70 loken ställer vi dem i lok reserven för ICKE brukande och går över till det jag gör helst modeller som är freeware
![]() Så skall släppa ett stort paket med lastbilar och lite omgjorda Scania Omni bussar så här får ni en bild i väntan på att jag skall få gjort färdigt allt men det dröjer ett litet tag till ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Medlem
|
![]()
några fler varianter alla kommer finnas i alla färger utom räddningstjänstens gula stripes även kommer det finnas gula i alla färger dock är inte den hytten klar ännu...
Bussen med den nyare Omni karossen kommer finnas som scenery endast men i alla tidigare varianter av bussen som jag släppt |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
STW-member
|
![]()
Precis. Så var det. Loket togs fram under September-Oktober 2001. Om jag minns rätt släppte vi tre varianter av Z65-Z70 under Februari 2002. Sista justeringen på meshen gjordes 2002-02-05.
Janne Admin Svenska 3D-Tåg - Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen. Senast redigerad av Janne den 2012-12-22 klockan 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Medlem
|
![]()
ett litet lok plus några planerade till
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Det ser mycket bra ut! Ser fram emot fler bilder på hur det går för dig!
![]()
![]() |
#58 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2004
|
![]()
Väldigt snyggt. Saknar T43
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2004
|
![]()
Den där smilefiguren var inte riktigt min mening.
Är inte så bekant med beteckningen av smilegubbar. Så istället för en embaressing smile, får du byta ut den mot en happy smile ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Medlem
|
![]()
Haha det e lugnt
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |