![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
eg har kjøpt hp p-2271 desktop, med win 7 premium 64 bit
eg instalerte msts, det går fint i xp kompalitet men msts bin funker ikke i verken win 7 å i xp kompalitet noen som har noen råd???? for det er vel umulig å kjøre vbsr å trollhatan uten msts bin |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hei jeg har bare gjort det i Vista. Jeg regner med at det er på samme måte i Win7. Da slo jeg av alle sikkerhet delen og satte at jeg hadde alle murlighetene til å styre programmet. Så startet jeg det som admistrator.
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
eg prøvde, det funka ikke med meg, en hp med win7 home premium 64 bit, men eg for låne en bærbar av brorn min med xp så da håper eg dette
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Har du prøvd med andre togsimulatorer , feks trainz ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Prova högerklicka genvägen och kolla komatibilitet som jag har så som funkar bra på båda mina datorer som har Win7 Home Edition.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-10-07 klockan 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
takk for svar, eg har en gammel bærbar med xp på å der funker msts så eg treng ikke de, men takk eg har prøvd det du totte sa, det funker med msts men når ska kjøre vbsr5 funka ikke å msts bin funka ikke, men på denne bærbare pcen så funker alt, har testa vbsr5 å ja det funker, så da er det railworks på den stasjonære å msts på den bærbare
å dere vbsr 5 er en kanon rute å kjøre |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
den bærbare pcen min er gammel, den klarer vbsr å dk 2000 å noen andre ruter fint, men den blir fort veldig varm å da bare slår pc-en seg av, eg har fått railworks på den stasjonære, den funka fett, måtte ha steam å da ble den oppgradert til 2013, veldig tøff å kjøre, men det eg lure på, går det ann å få vbsr å de rutene eg har til msts å funke på railwrks????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Nej, MSTS-rutter fungerar bara i MSTS och ORTS, INTE RailWorks.
![]()
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
engenttlig rart syns eg at msts ikke funker i railroads eller trainz, hadde det funka med trainz så hadde eg sluppet å ha cdene å bare kunne installert det i steam
|
![]() |
![]() |