![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#556 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ingen fjärrlyse alls trots Ctrl+F!! Måne och signaler syns.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Da tror jeg vet hvorfor. Enten så er ikke lysa aktivert, ellers lyser de for svakt.
Prøv å aktiver lysa først: Jeg har hatt samme problem, og da valgte jeg rett og slett å endre lys-avstanden i lys-filene. Jeg kan godt sende deg lys-filene til deg hvis du ønsker det. Det er vel kanskje det enkleste, da får du bedre lys enn de som kommer originalt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Har ikke denne vognen og har ikke tenkt til å kjøpe den. Men det første spørsmålet mitt er; er dørene animert? Eller har utvikleren laget vognen uten animerte dører? Feilen med B3-vognen var at simulatoren krasjet ved å åpnen dørene på den ene siden, pga. duplikat i vognens bin-fil.
![]() |
#561 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nu har jag lagt upp ny uppdatering av Bergensbanen! ![]() Landskapet är färdigt från Bergen till tunneln Kvålåsen (före Voss). Hämta rutten som vanligt via min signatur och testa! Hønefoss blev med till rutten via Merge. ![]() Skriv om det blir problem, är jag tacksam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Bra jobbet Totte! Gleder meg til å prøve
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Medlem
|
![]()
Kjempebra, Totte!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Medlem
|
![]()
Hei.
Ville bare si i fra om noen småting: - Det er en blokkpost i Ulriken tunnel, den ligger cirka i midten av tunnelen - Ved Ygre holdeplass er ikke lenger sidesporet der (Se vedlagt bilde) - Det er også en blokkpost ved Vieren holdeplass, mellom Upsete og Mjølfjell (Se vedlagt bilde) |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Tack så mycket! Det var bra att du, TraindriverS påpekade om växeln och signaler. Det är åtgärdat nu. Jag lägger upp till Dropboxen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Hedersmedlem
|
![]() ![]() Det finns standard scenario om loket "Finse". Testa den! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2016
|
![]()
Har problemer med å få åpnet den nye versjonen av Bergensbanen. Får melding om at Railwork har sluttet å virke og så lukker den hele programmet. Er det andre som har samme problem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Hämta Bergensbanen på nytt igen och installera. Jag fixade felet. Det var osynlig stoppsignal i Gol som orsakade. Hoppas du får tuta och köra! Det gäller andra som också har detta problem.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2018-02-07 klockan 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2016
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |