Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-06-16, 18:54   #31
Mtr
Senior Member

Reg.datum: Dec 2001
Standard

Fast kustpilen är ändå hundra gånger bekvämare än pågatågen som jag hatar.Där sitter man trångt,det skrammlar,fläktar och kompressor dönar rejält beroende på vart man sitter men fördelen med pågatåget är axet.Att klaga på X2000 på grund av förseningar vilket många gör är också dumt.Sitter hellre och väntar i ett X2000 än i ett annat tåg.
De nya regina tågen är jättefina om det inte vre för att sätena är hårda och att det är för tätt med dom precis som på pågatågen. Öresundstågen är också väldigt fina men dom skulle ha kustpilens inredning eller liknande.Intercity med RC och passagerar vagnar är fint men det skulle vara lite större säten, tycker även att dom är tysta och relativt krägnings fria. Med tanke på att jag pendlar väldigt mycke så vill jag ha de nyaste,bästa och mest komfortabla att åka i,utsendet får gärna vara fult bara tåget är bra. Att SJ har problem med X2000 beror nog också mycke på att dom är fångade hos euromaint, det finns ju ingen annanstans att serva och göra vid tågsetten.

/Stefan
Mtr besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-06-19, 00:56   #32
Pson
Medlem

Reg.datum: Sep 2001
Skicka ett meddelande via ICQ till Pson Skicka ett meddelande via MSN till Pson
Standard

Vad väljer du alltså för tåg om du ska åka någonstans då?
X2000, eller har jag fattat dig fel?

Med vänliga hälsningar Pson

Pson besöker inte forumet just nu  
Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Vilka tågbolag är bäst som du tycker themepark Tågbilder 7 2005-01-07 22:44
Vad tycker ni om detta? (Svensk X2) Pson MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 18 2003-01-04 21:06
Vad tycker ni om denna station?? Trigger Off-topic 5 2002-09-04 00:03
Vad tycker ni om dessa? [X2000 Metallic Version 2] Mson MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 9 2002-07-24 19:51
Vad tycker ni om min första 3D modell? Pson 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails 4 2002-06-14 18:25

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:28.