![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Dunk.........(ramla av stolen)
Jag är imponerad![:0][:0][:0] Hilma fin modell och hytt! (Du skulle inte kunna tänka dig att göra några spårvagnar ![]() Björn N |
![]() |
![]() |
#17 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
För närvarande jobbar jag på en PC med Athlon XP+ 3000, 1G dubbel pipeline RAM, ATI Readon 9800pro, men väntar på delarna till min nya och lite bättre dator som jag tänkte plocka ihop efter semestern. Det stog i hans senaste inlägg. Det ser väldigt snyggt ut pussgurkan! MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Ja, men det där är bara overkill.
![]() Men det ser jätte bra ut! Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
En klar favorit! [
![]() ![]() ![]() /Lars B ![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Hallå i hela stugbyn!!!
Härmed bockas, tackas, hurras mm för denna kanon som dök upp från intet.[ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mycket efterlängtat lok, mycket snyggt! Dessutom frestar du med kamelen!!!! Jag är helt förstummad. Vad du än gör, FORTSÄTT!!! / Dalle |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ruggit snyggt.. Hoppas du kan göra fler snygga 3-d modeller..
Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
T21 är en av mina absoluta favorit lok. Blir väl till att installera Msts igen
![]() Verkligen suverän modell! [:0] |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2001
|
![]()
Den helt suveräna T21´an ligger online på www.banbyggarna.com sedan igår-kväll
![]() ![]() En mycket trevlig körupplevelse ![]() ![]() Banbyggarna © 2001 www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
veldig fine lok , hadde vært bra med en di2 som var like bra
![]() Jørn Rondestvedt |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Du Gurkan, kan inte du bygga om hytten till din suveräna T21 till en T23, så får man ju "två lok i ett"
Det enda som behöver tas bort är ju gångborden plus att hytten och huvarna byggs om lite! Underredet var ju samma så... //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
veldig fine lok , hadde vært bra med en di2 som var like bra
Jørn Rondestvedt Den kommer, det veit du!! Hehe |
![]() |
![]() |
#27 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
/Bosse |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
|
![]()
Hoppla, hoppla...
![]() T23 ![]() Sen klövs hela hytten och breddades med en remsa i mitten. Kolla på Perl-modellerna här: http://www.perlmodell.com/best132.htm Har legat lågt ett tag, mycket att göra med jobb och hem och lögn i h-e att få fason på mitt MSTS så som det var före strulet. [B)] /Lars B ![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
Nåja, jag tar tillbaka allt och hävdar motsatsen, eller något... /Bosse EDIT: Bosse, jag ändrade och lade ditt svar utanför den citerade texten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
På gång med nytt forum | Fredrik | Off-topic | 22 | 2005-03-26 12:04 |
Behöver bilder och ritningar, Litt TC, Litt TB | micke321 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-01-03 23:33 |
Typiska Svenska stugor på gång... | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-11-20 07:06 |
Problem med Litt Ds | Daniel R | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2002-07-16 11:43 |