Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > Landskapsdesign - MSTS / Open Rails

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-07-06, 00:35   #16
sjonas
Medlem

Reg.datum: Aug 2002
Standard

Ännu en fin bild

Jonas Bodell VD för BOPGE
sjonas besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-07-06, 02:02   #17
Macley
Senior Member

Reg.datum: Jul 2002
Skicka ett meddelande via ICQ till Macley Skicka ett meddelande via MSN till Macley
Standard

Det där tycker jag påminner mig väldigt mycket om någon pendeltågsstation strax söder om Stockholm.

Mycket fin början av en rutt som ser ut att bli bra! Fortsätt i den här stilien och lägg inte arbetet på is för att det snart kommer en ny MSTS för jag tror inte att alla på detta forum och alla andra som läser på det kommer att köpa 2:an direkt när det kommer ut. Jag kommer iallafall inte att göra det då jag inte kommer att ha så mycket pengar kvar efter att ha köpt FS A Centrury of Flight.
Nu tillbaka till ämnet.

Som sagt var, det ser ut att bli en bra rutt det där. Varifrån kommer inspirationen??

MVH Macley

Fyllde 14 den 27/6

Macley besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-07-06, 10:53   #18
sjonas
Medlem

Reg.datum: Aug 2002
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev Macley

Det där tycker jag påminner mig väldigt mycket om någon pendeltågsstation strax söder om Stockholm.

Mycket fin början av en rutt som ser ut att bli bra! Fortsätt i den här stilien och lägg inte arbetet på is för att det snart kommer en ny MSTS för jag tror inte att alla på detta forum och alla andra som läser på det kommer att köpa 2:an direkt när det kommer ut. Jag kommer iallafall inte att göra det då jag inte kommer att ha så mycket pengar kvar efter att ha köpt FS A Centrury of Flight.
Nu tillbaka till ämnet.

Som sagt var, det ser ut att bli en bra rutt det där. Varifrån kommer inspirationen??

MVH Macley

Fyllde 14 den 27/6

Från Stockholms området.....

Jonas Bodell VD för BOPGE
sjonas besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-07-07, 14:40   #19
DJ Clinton
Medlem

Reg.datum: Feb 2003
Standard

Kan du inte ta liksom ett stickspår till någon väldigt liten station ungefär som Kolaråsen på JBJ från tex. Sandsjön.
Förresten mina namnförslag på 7 och 8.
1.Alunda Central
2.Vestervik
3.Bergfors
4.Ringviken
5.Longholmen
6.Sandsvik
7.Lacksta
8.Hamrafjorden
9.Broberg Central

Ändrade lite på stationsnamnen för att "internationella" datorer ska kunna göra aktiviteter till rutten.
Mvh
Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra
DJ Clinton besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-07-07, 14:44   #20
DJ Clinton
Medlem

Standard

[8)]Glömde sätta till ett namnförslag på den eventuella extra stationen.
Namn:
1.Totra

Mvh
Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra
Gammal 2003-07-07, 17:36   #21
Pson
Medlem

Reg.datum: Sep 2001
Skicka ett meddelande via ICQ till Pson Skicka ett meddelande via MSN till Pson
Standard

Varför ska alla sno mina loggor? Var det inte DU som tog min SJ X2000-logga också?

Med vänliga hälsningar Pson

Pson besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-07-10, 01:11   #22
DJ Clinton
Medlem

Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev Pson

Varför ska alla sno mina loggor? Var det inte DU som tog min SJ X2000-logga också?

Med vänliga hälsningar Pson

Om DU är missnöjd kan ja väl ta en annan.
Förresten tog jag din X2 logga för att den var snygg, det borde du ta som en komplimang.
Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Ny rutt på gång. Traneby-Kvarnebo Järnväg - TKJ vfp420b Trainz - Allmänt om Trainz 29 2005-06-10 09:59
Min nya rutt Bratteby-Norsby Järnväg vfp420b Landskapsdesign - Trainz 12 2004-07-29 00:58
VPJ Vätterby - Pålsjö järnväg Trigger Landskapsdesign - MSTS / Open Rails 3 2003-03-21 23:54
KBHJ - Korsta Brisundsvik Höghastighets Järnväg SoftOrre Landskapsdesign - MSTS / Open Rails 3 2002-11-20 18:33
Dala Ockelbo Norrsundets Järnväg Tomas Landskapsdesign - Trainz 7 2002-10-05 04:46

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:57.