![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
I Dagens metro hittade jag två roliga saker.
T.ex det norska arbets loket som ville lära sig flygga. Så här står det i Artikeln. Skenande Lok Ett arbetslok blev stående halvägs upp i luften vid Bodö station i Norge när det köre in i ett spårslut-stopp. Loket stanade inte när det skulle. Inga personer skadades. Sen litte längre bak i tidningen så fan jag dena reklam bild för Axelssons. Och vist är det ett Linx tåg som gömmer sig i bakgrunden. ![]() Nu är du glad va Pson[8D] |
![]() |
|
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
/Bosse |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Jag tänkte precis säga att jag hade sett det i tidningen men du var lite före mig.
Hoppas att det inte inträffar något sådant mer. MVH Macley ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Jämför den bilden med vad som händer om man åker in i stoppbockar - är jag godkänd, sibbmark?
![]() - Kanske var det Microsoft som i hemliget körde in arbetsloket i stoppbocken för att få en mer realistisk krockmodell i Train Simulator 2 - vem vet? [8D] ![]() ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |