![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Då forumet funkar väldigt lite så lägger jag upp bilder på Tågforum istället.. I denna tråd finns det bilder!
http://www.wendel.nu/msts/forum/viewtopic.php?p=824#824 Vad tycks? MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Tänker i framtiden lägga ut bilderna här! Så ni med modem slipper öppna en länk...
Nåja, två bilder till... ![]() Tåget kommer ut uren skog vid stranden utanför Torfranda. ![]() Här ska det bli mera skog! Håll tillgodo, fler bilder kommer imorgon! MVH Dson i Sandviken. ![]() Ps. Ni får ursäkta bildstorleken, har försökt få ner storleken, nån som har tips? Ds. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Här är två bilder. Nu har det blivit en liten personbangård vid Torfranda!
![]() ![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
snyggt Dson riktigt trevligt!
![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Dson, om du vill göra mer realistiska växlar, dra lite rakspår framför tungan, innan svängen, ska se om jag kan visa vad jag menar..
//Json ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Så här menar jag:
Det blir en mjukare böj med realistiska växlar Dina växlar ![]() En riktig växel ![]() //Json ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ska genast ändras!! MVH Dson i Sandviken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Kom ihåg och använd "Straighten Track" på biten framför växeltungan
//Json ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]()
Ja bland mig också in bland alla växlar så här brukar mina växlar se ut efter lite fixande
Själv tycker ja att de ser bra ut [:I] Vad du tycker du JSON Dson har du några planer för när din rutt är klar den ser som sagt väligt trevlig ut me all skog ![]() ![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Kan man räkna Custom sakerna med något, och i så fall med vad? När den blir klar har jag ingen aning om.. Bar bygger lite, den blir klar när jag tycker att det ser bra ut... ![]() Tackar iaf för att ni gillar den, och ja, det ska bli mycket mera skog! Angående växlarna, jag höll på läänge men det funkade inte... MVH Dson i Sandviken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Det var en snygg växel Nicke[
![]() //Json ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Äsh, strunt i det där angående Custom...
Jag hittade nåt i nån slags fil ![]() ![]() Jag har på min bana 104 saker..... Men det är hitils, hatr ju inte satt ut nåra signaler och sånt... ![]() Basebords: 16 MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() PS.Tackar JSON man försöker ju göra så gott man kan det är inte alltid lätt att få till dom som man vill.DS M.V.H Nicke! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några blandade bilder från Nässjö | vfp420b | Tågbilder | 2 | 2005-01-29 20:52 |
Bilder från Märsta samt Arlanda | Dson | Off-topic | 8 | 2004-04-20 15:54 |
Bilder från BF1942 sökes! | Nicke_123 | Off-topic | 13 | 2003-10-01 00:51 |
Nya bilder från Silja Europa :-) | Pson | Off-topic | 0 | 2003-08-09 00:51 |
Bilder från Tågsimulatordagen i Gävle 8/3 | Banbyggarna | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 20 | 2003-03-26 16:47 |