![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
InterCity-tåg mot Linköping C ruller här ut fråpn Stockholm C.
Frågan är, om inte Linköping om inte har den bästa förbindelsen till Stockholm? Förutom närliggande orter såsom Uppsala! Säkerligen kan man välja mellan ett 20-tal avgångar per dag! ![]() ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ja, det är ju tur för mig då jag åker ganska ofta till Linköping från Sthlm
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Gävle har ju en hel del..... Dels alla X2000tåg, men det är två li jer med IC, Sundsvall Stockhol, Gävle Linköping, via Stockholm, Storlien/Östersund-Stockholm....
MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
- Men inte Stockholm?
![]() Japp, InterCity-tågen går vanligtvis via Kolmården, Nyköping och Vagnhärad medans X 2000 och Blue-X åker via Katrineholm och Flen! Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Malmö-Lund svergies mest trafikerade järnväg!
//MVH John |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Kan det säkert vara, men Getingmidjan i Sthlm då? (Stockholm C-Årstabron). Där samsas ju alla tåg som ska söderut... Godståg, Pendel, X2000, IC.....
Ha hört att det ska vara ett tåg var 5 min i varje rikning där, under rusningstid...! MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]()
Tycker Inter City sträckan är trevligast, förbi Kolmården (snarare igenom) och härliga Vagnhärads station, synd att det inte går tåg till världens ände..dvs Trosa
![]() ![]() Jonte |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citat:
![]() ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Med InterCity till Örebro | Pson | Off-topic | 8 | 2003-10-31 12:18 |
!!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 19:04 |
Tim Lokförare | Dson | Off-topic | 15 | 2003-03-15 17:17 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 23:18 |
jag söker nya tåg till msts Rc4 X2000 intercity | seahawk | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2003-01-15 16:31 |