![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: Nov 2003
|
![]()
Vet någon hur man öppnar tga filer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Member
|
![]()
Det gick tydligen bra men windows media player och så
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
photoshop kostar en rejäl slant.
Men Paintshop pro hittar du i en 30-dagars version på www.jasc.com har jag för mej Mediaplayer fattar jag inte vad du ska ha till.. *.tga är en bild //MVH John http://prymi.net "Att tala innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Member
|
![]()
ha du några bilder från din anlegning?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Member
|
![]()
jo jag vet
men man öppna bilder från mediplayer |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Jag kan ju säga att när jag beställde "Trainz" av EB Games/Tradition (skickade mail, deras beställningsformulär fungerade inte) fick jag vers 1.1 för 299kr + frakt, och det var för 14 dagar sen! Snacka om att man känner sig lurad när man hittade den här sidan där man kan läsa att spelet är 3 år gammalt!
Dock påbörjade jag Operation övertalning och får nu byta till Trainz 2004 trots att jag "provkörde" 1.0:an (det finns tydligen lite rättvisa här i världen). Nåväl, har även tänkt att köpa STW:s Svenska Tåg. Det står på deras hemsida att "aldrig förr har det varit så enkelt att bygga tåg i "Surveyor". Vad är det för något? Ett program? Ingår det i Trainz 2004? Mvh Andreas Rosén Andreas /Sweden |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Member
|
![]()
1. Bra att du fick byta spel
2. Förstog inget nästan |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Någon som har tips om någon ratt?? | prymikom | Off-topic | 1 | 2003-12-22 19:58 |
Såg någon programet "För fett för att vara ung" | Chessie System | Off-topic | 3 | 2003-05-17 10:07 |
Finns det någon fin rutt där man kan köra länge? | Trigger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-02-24 11:09 |
Någon som diggar bilspel? | GT | Off-topic | 5 | 2003-01-06 19:49 |
Vet någon något om nya Gmax 1.2 ännu? | LokKalle | 3D-design - Trainz | 11 | 2002-11-21 17:43 |