![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Junior Member
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Väldigt snygg rutt. Har du mycket kvar innan den är klar.
Var har du fått tag i spårvagnen (eller har du gjort den själv)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Den blev en mycket snygg bana Tom. På den beta version jag testade under UTC hade jag 12 vagnar i trafik och det gick bra (men då hade jag fuskat lite och gjort en vändslinga i andra änden med[8D] ) Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Sporvognen ligger på Download Station. Søg på MBTA under titel.
Del 1 er næsten klar til frigivelse, men indtil da får i lige et par natbilleder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() /Tom Vild med sporvogne - især Tvärbanan |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Senior Member
|
![]()
Jasså, tågen går förbi Stockholm (står det på skylten på sista bilden)
![]() Hur ser Cst ut?? ![]() ![]() MVH Macley ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Tom-sa!
Din spårvagnsrutt ser mycket väldetaljerad och bra ut. Men på nattbilderna ser det lite konstigt ut med objekten????? Kanske beror på belysningen? Går det att trycka ner perrongerna i marken lite? Tycker dom ser lite höga ut för spårvagnarna! Vissa perronger är lite för korta också.... Ta detta som konstruktiv kritik nu och inte som gnäll. Jag använder för det mesta msts, men uppskattar snygga rutter i trainz också! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Junior Member
|
![]()
Hej Tom-sa
Hvordan går det med den, hvornår regner du med en evt. udgivelse ![]() Det ser kanon godt ud.. Keep up the good work! ![]() Mvh. Jesper Mathiesen Train-sim.dk: jesper Besøg BaneBilleder på www.banebilleder.frac.dk Trainz Danmark - Bygger Odderbanen |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
Macley:
Vær nu ikke sikker på, at toget rent faktisk kører til Stockholm. Jeg har tænkt mig på et tidspunkt at lave en centralstation, men det bliver ikke lige med det samme. Pierre: Belysningen kan jeg ikke gøre det store ved. På det sidste billede er sporvognens lygter også tændt. På de andre er det kun scenery-objekternes indbyggede belysning, der bruges. Den er som regel lavet ved hjælp af et alphamapped rektangel, der svæver et stykke over jorden. Mht. perronnerne, så kan jeg evt. godt sænke dem lidt. Hvis nogen ved, had højden er på f.eks. tvärbanan, kunne I så poste det? Jeg har også tænkt mig at forlænge stationerne en del. j_mathiesen: Jeg har stadig et par småting, der skal ordnes, bl.a. perronlængderne. Og så vil jeg have bygget nogle stationsskilte i Tvärbanan-stil til (med fungerende ure). Så jeg kan ikke sige nøjagtigt hvornår del 1 bliver helt klar. Men det er i hvert fald ikke meget, der mangler, i forhold til hvor meget der allerede er lavet. /Tom Vild med sporvogne - især Tvärbanan |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
Hej Tom.
Det ser rigtig godt ud, det er nogle flotte objekter du har fundet der ![]() Mvh.Christian Krone Train-sim.dk:Christian17 Besøg BaneBilleder på www.banebilleder.frac.dk Trainz Denmark - Grenåbanen |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
Wow, jätte fin sporvognsbane du har byggt
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Hmm. Har du funderat på att göra dubbelfiliga vägar? vore toppen om du hade det på G. Då skulle iaf jag kunna byta ut mina mörka amerikanska på min rutt till dom trevliga svenskliknande.
/Blappe |
![]() |
![]() |