![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag och Mson var ute och åkte X14-hytt idag igen! Mellan Mjölby och Norrköping, för att sedan åka hem igen till Linköping. Imorgon blir det dessutom en resa till Hallsberg - Örebro! [8D]
![]() Mantorp-station i mörkret. ![]() En bild mellan Mantorp och Vikingstad. ![]() Ankomst till Norrköping C. ![]() Lite närmre plattformen. ![]() Ett Regina-tåg inväntar avgång. ![]() Hoppsan, vem är det som står i hytten? ![]() En fräck bild. På grund av att det finns dom som inte uppskattar när man redigerar sina bilder på datorn så måste jag varna för att vissa bilder innehåller extra skärpa. Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Känner mig lite träffad av det sista du skrev!!!!!!
Jag har inget emot att nån redigerar bilderna för att få dom bättre. Men jag tycker att man kan tala om att man gjort det (om det nu inte syns lång väg!?). Mycket fina bilder. Den sista bilden är skitfräck! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Måste för det första säga att det är fina bilder.
Men, inte för atyt vara taskig, detta är bara ett litet tips. Man bör inte visa bilder, berätta om det på nåt forum såhär, annars kan man råka illa ut, särskillt förarn kan råka illa ut. MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag tror nog Daniel menade att föraren kan råka illa ut för han låter er åka med framme i förarhytten utan tillstånd från bolaget som kör tåget.
Fina bilder är det i alla fall. MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
Reg.datum: Apr 2003
|
![]()
Mycket fina bilder som sagt men ni kunde väl
åtminstånde strykit över tågnumret på den sjätte bilden, då kan de på SJ inte spåra vem som körde tåget. Vore inte det sjyst mot föraren? MVH Peter ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() Högste hönset på UBOPGE |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Dagens linjebilder [Bilder] | Pson | Tågbilder | 7 | 2005-03-23 20:29 |
Dagens bilder | vfp420b | Off-topic | 4 | 2004-06-07 21:53 |
Tre tågbilder från min resa... | Dson | Off-topic | 6 | 2003-11-05 20:31 |
Min resa: Strömsnäsbruk-Traryd-Markaryd-Strömsn... | Olaf Lindström | Off-topic | 10 | 2003-08-19 15:59 |
Bilder från min resa till Tallin[MÅNGA, 15+) | Kvarne | Off-topic | 5 | 2003-08-19 07:08 |