![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
Men jag gillar detta tåg, oavsett vad ni andra tycker. MVH Erik ![]() VD,Railway Transport System Kontrakt: http://www.svttl.se/rts.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Senior Member
|
![]()
aaa... you've got me.... nej, jag vet inte hur elektriska stolen är, har bara sett den på film. Men när folk sätter sig i den verkar dom sitta väldigt rakt och väldigt hårt. Det är gemensamma drag med X31...
Men som sagt, X32 är motsatsen! Härligt skön och fräsch! Slutsatsen är alltså att man inte ska gå på utsidan utan att det är insidan som räknas ![]() ![]() http://www.seaside.se/~sea1712d/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Har suttit och testa att bygga en X31-vagn men den är inte färdig och texturen är bara för tillfället det blir ny senare men jag tror inte det kommer bli något. Men såhär ser den i alla fall ut. ![]() Som sagt bara ett test. Det finns t.ex. inga hjul utan bara kroppen en snabb grej och texturen är som sagt inte den jag ska ha bara tillfällig. ![]() MVH Fredrik |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
![]() /Bosse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag tycker att den ser ganska bra ut för att vara i ett tidigt stadie
![]() MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Ska ut någon dag och fota bilder som ska bli textur.
MVH Frerik |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Fin modell Bengtel även om den inte riktigt e färdig
![]() Keep Up The Good Work mvh Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Är det någon som kan fixa fram ritningar på X31/X32? Jag skulle bli väldigt glad om någon kunde det eftersom jag försöker bygga det så därför behöver jag ritningar. Hoppas på snabbt svar om någon har det förstås. ![]() MVH Fredrik |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Jag har, visseligen lite enkel, men duger till att börja med
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Jättefint!
![]() ![]() ![]() Hoppas den blir klar snart... Erik Höglund |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Junior Member
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Vad för några komponenter behöver ni ritningar på?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]()
Jag begöver ritningar på boggien och på hela kroppen alltså tåget helst en ritning från fronten också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Junior Member
|
![]()
Med andra ord har du inget idag??? Maila mig om du är intresserad, ska se vad jag kan göra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Member
|
![]()
Jag har en lösning på pro blemet men bara tilfäligt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Medlem
|
![]() Citat:
MVH Bengtel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Finns X30 - Öresundståg till MSTS? | henke_89 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 30 | 2004-08-10 09:41 |
AFM7 till MSTS | Erik Götborg | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 19 | 2004-06-04 18:11 |
Vagnljud till msts finns det? | Orbiter fan | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-10-08 09:31 |
Karlskrona stads spårväg till msts (Kanske) | Jonsson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-06-29 10:50 |
Auran Paint Shed till msts | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-05-30 22:26 |