Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Arkiverade forum > Virtuella Tågbolag

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-05-26, 09:58   #31
alaska
Medlem

Reg.datum: Feb 2004
Skicka ett meddelande via MSN till alaska
Standard

Citat:
quote:Men snälla, låt mig va... hade du gått igenom samma sak så skulle du också vara ledsen och besviken. Och jag gjorde faktiskt det som Daniel bad mig att göra. Jag vill inte bråka mer. Jag mår jättedåligt just nu och inget kan tyvärr göra det bättre.

/Mohammad, VD på CT Inc.
Det är tråkigt det som hänt dig.
Men som du har varit på andra, så borde du inte be någon låta dig vara ifred.
Man kan inte bara ge, man måste kunna ta emot också.
alaska besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2004-05-26, 10:52   #32
DJ Clinton
Medlem

Reg.datum: Feb 2003
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev alaska

Citat:
quote:Men snälla, låt mig va... hade du gått igenom samma sak så skulle du också vara ledsen och besviken. Och jag gjorde faktiskt det som Daniel bad mig att göra. Jag vill inte bråka mer. Jag mår jättedåligt just nu och inget kan tyvärr göra det bättre.

/Mohammad, VD på CT Inc.
Det är tråkigt det som hänt dig.
Men som du har varit på andra, så borde du inte be någon låta dig vara ifred.
Man kan inte bara ge, man måste kunna ta emot också.
På vilket sätt har jag hoppat på andra? Var snäll och berätta, för jag lär mig av mina misstag.

/Mohammad, VD på CT Inc.

http://w1.500.telia.com/~u50025334/

DJ Clinton besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2004-05-26, 10:52   #33
Erik Götborg
Skånsk användare

Reg.datum: Oct 2002
Standard

Man ska väl inte förstöra äns liv trots att personen i fråga kanske har gjort nån annan sur.

Tänk på den gyllene regeln;

- Det du vill andra ska göra mot dig, ska du också göra mot dem.

MVH Erik
VD, Railway Transport System

www.svttl.se
rts@svttl.se
Erik Götborg besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2004-06-02, 15:16   #34
DJ Clinton
Medlem

Standard

<center>Pressmeddelande 2 juni 2004</center>
Nu är alla våra godståg sålda till ett företag, RTS Trafik AB! Vi har beslutat oss för att köpa in ett tågsätt och bedriva trafik på den smalspåriga järnvägen "Greningebanan". En tur var 40:e minut mellan dom två ändstationerna hoppas vi ska kunna göra våra resenärer nöjda. Vi har dessutom planer på att köpa in en El16 och två vagnar av littera BFS9 respektive B9 för trafik mellan Solingen och Oberbarmen med 5 dagliga avgångar.

/Mohammad, VD på CT Inc.

Gammal 2004-06-02, 17:30   #35
Erik.H
Tidigare mrdaddydj

Reg.datum: Oct 2003
Skicka ett meddelande via MSN till Erik.H Skicka ett meddelande via Skype™ till Erik.H
Standard

Jag såg att CT behöver lokförare men, jag vet inte hur det fungerar med Virtuella Tågbolag. Jag undrar om man behöver bredband eller sådana frågor så jag undrar om någon kan var snäll att hjälpa berätta hur all fungerar. Jag älskar att köra tåg och ska bli lokförare i verkligheten....

Erik Höglund
Erik.H besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2004-06-02, 18:36   #36
DJ Clinton
Medlem

Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev mrdaddydj

Jag såg att CT behöver lokförare men, jag vet inte hur det fungerar med Virtuella Tågbolag. Jag undrar om man behöver bredband eller sådana frågor så jag undrar om någon kan var snäll att hjälpa berätta hur all fungerar. Jag älskar att köra tåg och ska bli lokförare i verkligheten....

Erik Höglund
För att vara förare inom ett virtuellt tågbolag behöver man inte bredband. Men det kan vara bra och ha. CT Inc startar och lägger ner trafik på gamla och nya sträckor för jämnan. Vi startar mer ny än lägger ner faktiskt och detta medför en smärre förarbrist ibland. En förare (om denne vill och har MSTS) kan ladda ner företagets aktiviteter för olika tåg på www.svttl.se. Säg till bara till om du vill arbeta för oss.

/Mohammad, VD på CT Inc.

EDIT: Har nu addat dig Erik på din msn.
Gammal 2004-06-04, 10:13   #37
Erik.H
Tidigare mrdaddydj

Reg.datum: Oct 2003
Skicka ett meddelande via MSN till Erik.H Skicka ett meddelande via Skype™ till Erik.H
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev DJ Clinton

Citat:
quote:Tidigare skrev mrdaddydj

Erik Höglund
För att vara förare inom ett virtuellt tågbolag behöver man inte bredband. Men det kan vara bra och ha. CT Inc startar och lägger ner trafik på gamla och nya sträckor för jämnan. Vi startar mer ny än lägger ner faktiskt och detta medför en smärre förarbrist ibland. En förare (om denne vill och har MSTS) kan ladda ner företagets aktiviteter för olika tåg på www.svttl.se. Säg till bara till om du vill arbeta för oss.

/Mohammad, VD på CT Inc.

EDIT: Har nu addat dig Erik på din msn.
Ja jag har addat en viss Erik på msn...
Låter bra! Skulle vara kul att prova på om det går bra?

Erik Höglund
Erik.H besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2004-06-04, 16:49   #38
DJ Clinton
Medlem

Standard

Det går jättebra. Vi vill även meddela övriga bolag att CT Inc hyr ut förare till andra bolag om intresse finns.

/Mohammad, VD på CT Inc.

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
"Cosmonova Trains" Pson Virtuella Tågbolag 8 2004-06-07 02:08
Cosmonova Trains (Nytt namn) DJ Clinton Virtuella Tågbolag 80 2004-05-07 16:04
Trains Austrian Experience R.B MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 1 2004-02-29 19:45
Swedish objects and trains for TRS Marc Liljeqvist 3D-design - Trainz 1 2003-12-17 17:00
KMJ Aktivitetet Old Trains - lok ivägen Roger MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 4 2003-12-06 18:46

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:36.