![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#91 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Hejsan
![]() Hur går det med staden? Fick för mig att göra en vagn som säkert någon (intligensbefriad ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Staden ligger på is för tillfället. Jag kommer dock göra klar den, när lust/tid finnes.....
Snygg spårvagn. Hoppas du släpper den!? ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Hedersmedlem
|
![]()
Vill bara tala om att jag kommit igång med rutten igen. Skulle lagt upp några nya bilder, men just nu går det inte att ladda upp bilder....
![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Trevligt att du kommit igång igen.. Det är en snygg rutt redan nu och längtar efter att få testa den
![]() Du kunde inte hålla dig från att fortsätta? [ ![]() //Basse. Ta det lugnt - Ta tåget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Hade missat den här bilden tidigare, men... brukar inte tappa hakan för spårvagnar, alla har vi våra böjelser eller inte... Men, den här spårvagnen va något extra... Mycket snygg, Json! [ ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nu kommer det lite nya bilder!
Förläggningen i Solberga har inte lagts ner.... ![]() ![]() Solbergas bilmuseum.... ![]() ![]() ![]() Tack Fredrik, för du fixade till bilduppladdningen! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Va fint! Det skulle smaka fint med Gevaliakaffe
![]() Spårvagnsrutten kommer säkert bli bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Jag längtar extremt på att banan ska bli klar, så jag kan köra lite spårvagn (om du nu tänker lägga ut den). För jag älskar att köra spårvagn och jag har inga bra spårvägsrutter.
Fortsätt imponera!!! Jimmy |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Det ser kanon ut... Förresten välkommen tillbaka! Alltid kul med folk som kommer tillbaka! ![]() MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack för alla snälla kommentarer!
Känns roligt att man kommit igång med byggandet igen..... Rutten ska självklart släppas, när den är klar. När det blir, vet jag dock inte???? Solberga C ska nu byggas upp och spår ska dras både till hamnen och till några industrier. I hamnen/hamnarna tänkte jag ha en terminal för Polen-färjor och en för färjor till Gotland. Och jag skulle vilja ha, så man kan lasta/lossa järnvägsvagnar på en färja. Kan jag ha det på Polen-färjan? Eller ska jag trycka in ett rederi till? Ett påhittat! Problemet blir att det blir så många likadana färjor (fast med olika målningar).... jimsom: Har du inte Stadtbahn U79 ? Den är ruskigt bra! Kolla här: http://www.graphics15.de/ Deras Wupper Express 8.0 är också en fin rutt! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#101 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Jo jag har den.
Men jag har tröttnat, för jag har kört alla aktiviteter minst 6 gånger. Fast ibland tar jag en liten tur allafall! Jimmy Ringsell |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Jag slank in lite kvickt och läste om solberga som alltid, känns lite lokalt namnmässigt ![]() Angående första fetstilta texten så är man en före detta(mest flyg nu när wizzair och sånt "skit" ä billigare[ ![]() Finns det intresse så ska jag samla material över lovet och påbörja ett bygge!(eller om någon trevlig person i Karlskrona eller annan terminalbebyggd stad kanske kan ta texturbilder!) MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Olaf: Det hade varit kanon om du hade kunnat göra det. Försökte mej på att göra något sådant men kasta det i papperskorgen ![]() Förresten hur går det med perrongtaken? Saknar detta för helhetsintryckets skull! Ursäkta Pierre om det blev lite vid sidan av... |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Hedersmedlem
|
![]()
vr98olli: En färjeterminal vet jag att både jag och Knebert har användning (och säkert flera andra också????).
Hos mig har det inte gått en färja på en massa år. Silja la ju ner Sundsvall-Vasa (dom körde ett par år bara), när dom tog över efter Wasa Line.... Känns lite surt då det funnits färja till Finland ifrån Sundsvall sen 60-talet!!!!! Vårt hamnområde håller nu på att byggas om (till bostadsområde!). Terminalen är kvar, men landgångar och bilrampen är borta! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Hejsan Svejsan!
Fina bilder![ ![]() ![]() Kul att projektet inte har dött. En färjeterminal skulle vara kul ![]() EDIT: Gjorde en liten logga: ![]() PS.Pierre, kolla mailen! (Hotmailen)DS. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Lokaltrafik i Düsseldorf? | Erik Götborg | Virtuella Tågbolag | 2 | 2004-06-14 23:01 |
Lokaltrafik numera modererad | Fredrik | Lokaltrafik | 4 | 2003-06-19 10:09 |
Aktiviteter på Suköping Lokaltrafik | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-12-12 23:24 |
Upplands lokaltrafik X10 | Burge | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 6 | 2002-07-17 16:54 |
SL, Sackholms Lokaltrafik uppdaterad! | SoftOrre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 11 | 2002-05-25 14:59 |