![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: Nov 2003
|
![]()
jag har tagigt ner lite hus och lok m.m
jag gör så som jag brukar göra men inte kommer det in något i trs vet någon vad felet är eller e det bara så att man inte kan ha hurmycket som helst i spelet[8] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
?????
Det enklaste är ju om filen är i Content Dispatcher-formatet! ![]() M.V.H Tobias år 2004! snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Inte kan det bli för mycket i spelet mitt är uppe i 12 GB så där ar inte felet. Du har väl inte glömt att ta bort world_cache_Dispatcher.chump-filen ?
Göran. GN |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
|
![]()
Tack
men hur tar jag bort chump-filen är den skyddad eller har jag den inte för jag hittar inte någon fil som varken heter eller är chump[xx(] |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Svaret finns i FAQ några rader upp i inläggen.
![]() Där står också många andra svar på vanliga frågor. Ta för vana att alltid kolla där först. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Member
|
![]()
ne hittar inte den chump filen men lite andra [|)]
ska man ta bort alla chump filer eller ska man låta dom va?[8] |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Gå till denna sida i forumet och ladda ner TRS-Fix så behöver du inte öppna spelet varje gång du skall lågga in några cdp-filer.
http://msts.e-buzz.net/forum/topic.a...chTerms=trsfix Göran. GN |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Har någon annan problem med nedladdning från DS. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 14 | 2004-11-07 17:13 |
2st problem. Någon annan med samma? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-06-30 20:38 |
Är det någon som har samma problem som jag | pirat | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2004-04-11 16:59 |
Problem med Norton Antivirus 2004 | Rogge | Off-topic | 5 | 2003-10-09 12:45 |
Forumsproblem, någon annan. | Bengan | Off-topic | 2 | 2003-01-07 15:59 |