![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Här kommer lite linjebilder tagna den sista tiden. Hoppas att ni tycker om dem, jag gillar dem i alla fall.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Trevlig sommar! [8D] Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Inga fula bilder de ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Måste bara säga att jag är väldigt imponerad av din kamera. Förmodar att ni är i rörelse mot varandra. Ändå väldigt skarpa bilder. Min kamera är bara skräp när man jämnför bilderna, fast min var några 1000 spänn dyrare. Dyrast är tyvärr oftast inte bäst, bara att ge dig ett stort grattis för kameran. Gillar bild 1 & 3, speciellt 3:an. Där skuggan från tåget slickar eran rälsstump.
Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Riktigt fina bilder som vanligt. Pson!
![]() Gillar skarpt bild 4 ![]() Med vänliga hälsningar Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Snygga bilder. Vilket tåg åkte du med?
Ja, det ser ut som Södertälje Syd. M.V.H Tobias år 2004! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag forsätter väl då.. Med denna gång natt tema
![]() ![]() Möte med något Rc lok.. ![]() Det som är kul när man åker på natten är att man får oftast se det vackra när solen går upp och ner.. Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lokförare
|
![]()
Hej hej!
Lite bilder från praktiken under min lokförarutbildning! Tagen på södra stambanan mellan Alvesta och Nässjö ![]() Denna är från Bispgården på norra stambanan. Undrar om det är ngn som kan lista ut vad det är för lok? (= ![]() Denna är också från Norra Stambanan, står på sidan för tågmöte med södergående "fisken". ![]() Kör om Connex nattåg från Övre Norrland vid Slätte på Västra Stambanan. ![]() Bränner igenom Södertälje Syd i 180km/h. ![]() Mvh//Christoffer som numera oxå är lokförare![8D] ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Dagens linjebilder [Bilder] | Pson | Tågbilder | 7 | 2005-03-23 20:29 |