![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Så plötsligt blir alla onormala figurer pokemon?
![]()
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Tyvärr Mixerboy,den som var den sista är inte någon Geodude,fast det liknar
nästan så. Jag gjorde en till som liknar en tecknad kaninart.
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Hittade litet kladd i mitt kollegieblock, och det kanske är värt att visa bland det andra. Litet oskarp bild dock. Var litet darrhänt.
VARNING: OTÄCK BILD PÅ EN OTÄCK FARBROR OCH EN PERSON SOM KÄNNER SIG LITET KLUVEN! Ni har blivit varnade. Så skall de tas! ![]() ![]()
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Hej.
fina teckningar |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
här Kommer mer kladd: En målning på min f.d. skolas vägg föreställande OFWJ:s nr 8, även om det finns olikheter. Den är inte ritningsmålad, det skulle ha tagit mer tid och det hade jag inte...
![]() ![]() Förresten, personerna åker i stiliserade Uadp-vagnar. Innan någon hinner anmärka på att det inte finns något koppel osv. kan jag säga att den INTE är färdig!
![]() Hälsningar från Johannez H Senast redigerad av 343kakaII den 2005-10-27 klockan 13:52. |
![]() |
![]() |