![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Hallå, jag är en relativt ny användare av traniz, sitter nu med nyinköppta Svenska tåg 2005 i min hand. Jag hade hoppats finna de elmotorvagnar (x-10, x-12, x-14) som finns på www.stw.se på denna skiva. Någon som vet var jag kan få tag på dessa? Det fungerar inte för mig att ladda ner dom från www.stw.se är även sugen på T-44. Men får även där upp "sidan kan inte visas" när jag trycker på download. Likaså har jag sett ett Green Cargo RC-lok förekomma på en hel del bilder, vart kan jag få tag på detta?
Många frågor på en gång. Mvh Henke |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Servern där alla filer ligger är förnärvarande avstängd då den fungerar dåligt. Förhoppningsvis kommer den online ganska snart (läs: några dagar)
Senast redigerad av Fredrik den 2006-01-24 klockan 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack så mycket, det förklarar saken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Alla dom motorvagnarna (X10, X12 och X14) finns på skivan Svenska tåg 2004 från STW, även den gröna T44'an (Green Cargo) som inte finns på STW's sida.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jasså där ser man...Synd att inte jag köpte den utgåvan istället då...Green Cargo samt TGOJ RC lok, vet du vart jag kan hitta dom då?
Mvh Henke |
![]() |
![]() |