|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2005-02-13, 17:01 | #1 |
Junior Member
|
SMS filer
Hej allesammans!
Har haft denna fråga uppe förut. I samband med ruttombyggnad har det på några ställen dykt upp feltexten "Failed to find SMS-file", vad jag har förstått så är det någon ljudfil som saknas. Men står ju inte vilken. Innan felet dök upp höll jag på med att prova att lägga ut lite ljud i aktuella tiles. När jag sedan öppnar editorn så kvarstår felet, trots att det inte finns några ljudfiler utplacerade i landskapet. Det går inte heller att ta bort några ljudfiler utan de kommer tillbaka när jag sparat och går in i RE på nytt. Är precis samma fenomen som med telefonstolparna som också verka omöjliga att få bort. Någon här som vet mer om hur det är uppbyggt med den här typen av filer i RE samt hjälp med var och hur man blir av med problemet "Failed to fins Sms-file".. Mvh/ Roger |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bränna .bin filer? | StefanD | Off-topic | 0 | 2004-12-03 13:36 |
.bin filer? | StefanD | Off-topic | 1 | 2004-11-27 14:46 |
Viktigt: Nedladdning av filer från msts.e-buzz.net | Christian | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 15 | 2003-05-09 00:42 |
Auran [varför får man inte alla filer till scen.] | mikath | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2003-04-26 20:15 |
DSB MZ lyd hur laver jag eng/cab sms filer | dld | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-08-08 01:14 |