![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2003
|
![]()
Läste lite om denna rutt på någon tysk sida. Verkar som det är några svenskar som gjort den? Det stod dock inte vart man kunde ladda ned den och vem som gjort den.
Någon som kan berätta mer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Number One Tramroute är gjord utav Pierre här på forumet.
Den kan laddas hem på www.train-sim.com tillsammans med en hel del passande fordon. Ska försöka leta upp en karta så får du se. ![]() /Mohammad, RTS Trafik ![]() Dagens lunch består utav inlagd bäverpung med råttmos... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Jag misstänkte nästan något sådannt. typsnittet på den lilla bild som visades känndes bekant
![]() Väntar med spänning på karta Clinton! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tyvärr hittar jag ingen karta just nu, men kan berätta att rutten har 4 linjer och runt 30 hållplatser. Den har ett spårvagnspaket med reklammålade vagnar (laddas ner separat!). Och en tysk har gjort en signalpatch till rutten!
Skulle jag testa rutten idag, så skulle jag nog inte jubla, men när den byggdes så var den nog OK.... ![]() ![]() http://web.telia.com/~u60000256/index.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Okej ska i morgonbitti ta och ladda ned rutten från train-sim. Det kanske är ett utmärkt förstaprojekt att ändra lite hus osv för min del som relativt ny på MSTS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ja, att använda den för att testa Route Editorn på är utmärkt. Byta ut lite objekt m.m.
En annan bra rutt för det syftet, vore Djurgårdslinjen. Den finns hos: www.banbyggarna.com Det är en väldigt liten fil (858 kB) och innehåller mest spår och vägar.... ![]() http://web.telia.com/~u60000256/index.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() Citat:
![]() ![]() Här kommer den utlovade kartan... ![]() ![]() /Mohammad, RTS Trafik ![]() Dagens lunch består utav inlagd bäverpung med råttmos... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Tram City, vart finner jag rutten? | Björne | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2005-03-18 03:01 |
Nuber One Tram Route | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2003-02-04 22:31 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 18:00 |
Helsinki Tram Pack | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 13 | 2002-10-06 13:03 |
Number One Tram Route | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 66 | 2002-08-26 18:16 |