![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Vann rätt låt iår? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 21.31% |
Nej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
48 | 78.69% |
Antal röster: 61. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Ja, som alltid efter en melodifestival så brukar man ju fråga om rätt låt vann, tycker ni att det gjorde det iår, rösta på omröstningen.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Jag har sagt det på flera ställen på bara några minuter UPPGJORT alltså faller min röst på NEJ PUDDLARNA TILL ATEN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Det var helt klart den dåligaste låt som vann!!
![]() Mama take me home skulle ha vunnit istället för skitdåliga Carola!!
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Absolut! Hon är grymt bra, den där Carola...
![]() |
#5 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Var verkligen inte den sämsta låten som vann, men inte den bästa heller. Andreas Johnsson kunde fått vinna ifall jag fått bestämma.
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Fel låt vann! "Sing for me" eller "Temple of Love" skulle ha vunnit!
Nu är det bäst för Carola att hon kommer till final! ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2004
|
![]()
Varför röstar man på Carola?
Jo, därför att hon är just Carola. Sveriges schlagerdrottning tog hem spelet vilket många säkert trodde att hon skulle göra. Det var inte hennes bästa låt men jag är övertygad om att hon kommer satsa till 100% i Aten. Grattis Carola. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Givetvis var det rätt låt som vann ![]() Hon har allt den tjejen!!! Men om jag skall vara lite negativ så blev ju årets festival precis som förra fast tvärtom.... Ifjor så vann Martin Stenmark och det var juryns favorit och det gick som det gick. Hade Nanne vunnit så hade Sverige inte behövt kvala....Nanne var ju folkets favorit!!! I år var det likadant, Carola var ju inte juryns favorit, men hon vann ändå, så nu kommer väl Sverige uppifrån kvaöträsket och slipper kvala nästa år...Jag tror banne mej att hon vinner hela skiten.... MVH Kenneth
![]() |
#9 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Ja och Nej får jag säga. Jag ser hellre Carola som vinnare istället för låt Nr 1. Även om jag höll på BWO.
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
....men ni som bara tänker "skenheliga" CAROLA!
Släng er i väggen! Vi har faktiskt skickat den mest starkaste låten som deltagit i finalen i globen ikväll! Ni som rösta på Andres kan ju dock inget om schlager!
![]() |
#11 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Nu har jag inte sett en enda av delfinalerna, men jag har hört många av bidragen, och BWO hade nog haft störst chans i Europa, men min personliga favorit var Pudlarna. Men allvarligt talat, så var det rätt fattigt på bra bidrag i år...
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Inte för att jag är ett speciellt "fan" för melodifestivalen, men redan ett bra tag innan så sa jag att Carola vinner. Varför? Jo för hon är som sagt Carola.
Låten var inte bra, men för att hon är den hon är så vinner hon. (Finns bättre saker att göra än att sitta vid Tv:n i ett antal timmar och glo på icke speciellt bra låtar... Okej jag kan hålla med om att man kan se finalen bara för att. Men annars Nej.)
![]() |
#13 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
svar NEJ!
Den vann bara för att det var carola. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Visst Carola är mycket proffsig och duktig på scen, sen kan man ju tycka vad man vill om henna vid sidan om och det borde ju inte gå ut över tävlingen. Men jag tror att hennes låt kan funka där nere i Aten.
Även om min personliga favorit var BWO eller Andreas Johnsson. |
![]() |
![]() |