![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hej! Jag fattar inte varför vissa kan editera sina inlägg? Jag kan inte det? Är det något fel på mitt konto eller är det andra som inte kan editera heller?
/Daniel Senast redigerad av Joel den 2006-05-16 klockan 21:53. Anledning: Redigerade detta inlägg som ersättning för det nedanstående. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vi stängde av redigeringsmöjligheten då den missköttes grovt.
Om man i första läget inte kan stå för ett inlägg då ska man kanske avstå från att skriva helt och hållet. Det som hände var att folk gick in och antingen editerade inlägget till något helt annat innehåll eller bara skrev "......" istället för text vilket totalt förstör tråden/arna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Men varför kan vissa redigera då?
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
jag kan redigera
kolla här EDIT kl 13.18 2006-05-17 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Det jag tror Fredrik menade med "redigering" som är borttaget är möjligheten att "helt ta bort inlägg", den möjligheten fanns tidigare, nu kan man bara rätta till saker i sina redan postade inlägg.
Är det inte det Fredrik menar så vet jag inte vad det är för då finns troligen den "borttagna" funktionen kvar. Daniel: Den knappen man kan göra sånt heter "edit" och finns till vänster om "citat"-knappen nere till höger i meddelandet du själv har skrivit. Finns den inte där så skicka ett PM till Fredrik. MVH Bengt L.
Min hemsida: Räddningssidan www.raddningssidan.se Senast redigerad av Bengt74 den 2006-05-17 klockan 20:20. |
![]() |
![]() |