|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-08-22, 15:51 | #1 |
Guest
|
Ryckiga problem i spel
Jag har vid ett flertal tillfällen noterat att vissa spel på min dator "hackar till", alltså inte bara för ett ögonblick utan i några minuter för att sedan återvända till "normal" uppdateringsfrekvens. Detta sker när jag spelat någon timme, och inträffar bara på "tunga" spel, exempelvis Train Simulator. Vet någon vad som är fel, eller om grafikkortet etc. håller på att bli överhettade eller dylikt?
Fotnot: min dator är ej av senaste kaliber. Med vänliga hälsningar Lukas Nilson / Webmaster på www.s-klass.cjb.net "It takes two to lie. One to lie, and one to listen!" |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Spel säljes(railroad tycoon 2 gold edition m.fler) | Olaf Lindström | Off-topic | 0 | 2004-12-25 16:14 |
2st problem. Någon annan med samma? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-06-30 20:38 |
Problem med fil | Mulle | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-29 00:08 |
Problem med att spara i RE | mikael512 | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-01-13 15:25 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 23:20 |