Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > 3D-design - Trainz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-11-08, 09:41   #11
Sparkfot
Medlem

Reg.datum: Sep 2005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rc1166
Jag har följt denna tråd och även varit med att hjälpa David under hans tid i Sverige och även senare.
Jag kan inte fatta hur ni både kräver att han ska göra C20 mer lik förebilden samtidigt som ni önskar att få fuskknappar för dörröppning.
Låt nu David göra vagnen till den standard som han vill och sedan ge några av oss tid att göra en bana att köra på.
Det är aldrig fel att fråga/önska en sak?.
Jag frågade endast om det var möjligt att göra sk fuskknappar för att öppna/stänga dörrarna, Det är inget krav utan bara en simpel önskning.
Om det inte var mitt föregående inlägg du syfta på så kan du bortse från detta inlägg.
Vi alla vet att David lägger ner sjukt mycket jobb på den fina modell och det är vi alla tacksamma för innerst inne.
Detta är den hittils finaste modellen som gjorts iår till trs!
Sparkfot besöker inte forumet just nu   Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:06.