![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2006
|
![]()
Hej!
På HJulmarknaden 2005 köpte jag Trainz Railroad Simulator 2006, men eftersom jag inte har tilräckligt potent dator har den blivit liggande. Nu tar jag fram den och ser att det finns en lapp om hur man hittar svensk manual på nätet. Däremot finner jag inget häfte, på engelska då, i asken. Skall det inte finnas någon, eller har jag troligen slarvat bort den? Nu vill jag ge spelet till ett barnbarn. Om det skall finnas en manual, finns det någon möjlighet att köpa en sådan av någon? Två frågor alltså som jag längtar efter svar på, båda eller åtminstone den ena. Bästa hälsn. Gunnar F |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|